Pristatymo ir grąžinimo sąlygos
Prekės į paštomatus pristatomos per 1-2 darbo dienas, po apmokėjimo.
PRISTATYMO SĄLYGOS
GRĄŽINIMO SĄLYGOS
Pirkėjui norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
-Pranešti apie tai Pardavėjui pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes;
- Pateikti prekių įsigijimo dokumentą.
- Teise grąžinti prekes Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės perdavimo jam dienos.
- Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
- Pirkėjas turi sumokėti už prekės pristatymo išlaidas bei prekės grąžinimo išlaidas.
- Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie netinkamos kokybės prekę, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
- Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.
11. Kokybiška prekė(ės), grąžinamos Pirkėjo sąskaita.
Norint grąžinti mums nekokybišką prekę atgal, reikia informuoti mus skyriuje „Kontaktai” nurodytais susisiekimo būdais. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Prekės grąžinamos pardavėjo nurodytu adresu.
Prekių grąžinimo tvarka:
1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
2. Prekė turi būti Pirkėjo nenaudota ir nesugadinta;
3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ;
4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
SVARBI INFORMACIJA
-Deja, tuo atveju, jei prekė, kurią grąžinate, bus atidaryta, naudota ir bus pažeista gamintojo pakuotė, grąžinti Jums pinigų ar pakeisti prekės kita negalėsime. Prekės išsiuntimu turėsite pasirūpinti jūs. Gavę grąžinamą prekę, mes įsipareigojame per 14 darbo dienas pervesti pinigus į jūsų sąskaitą arba pakeisti prekę kita.
DĖL APGADINTŲ SIUNTŲ, NE DĖL MŪSŲ KALTĖS, O KURJERIŲ AR PAŠTO TARNYBOS:
gavėjas privalo siuntą apžiūrėti išėmęs iš paštomato ir įsitikinti ar prekė nepažeista. Jei prekė ar supakavimas yra sugadintas, prašome atsiūsti nuotrauką el. paštu info@bokor.lt su pažeidimu iš atsiėmimo vietos.
Pardavėjas neatsako ir žalos neatlygina, jeigu:
-pašto siunta negauta dėl asmens, kurį gavėjas įgaliojo ją paimti, kaltės.
-nurodytas netinkamas siuntimo adresas, ar kontaktiniai duomenys.
-neatsiėmėte per duotą terminą siuntos iš atsiėmimo vietos.
Atraskite gamtos įkvėptą sprendimą.